Informace o restartu

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Mon Apr 17 18:27:13 CEST 2006

On Mon, Apr 17, 2006 at 01:01:23PM +0200, Jiri Calda wrote:

> To jsem prehledl a uz to instaluju. Doufam, ze to bude slusne fugovat. Prvni test provedu
> smerem k akciovemu trhu (kdy umru radeji vedet nechci)... Az videlam miliony, tak poreferuji,
> jak to slape.

doufam ze nejake to procento poputuje ke mne jako k autorovi myslenky ;)

> [...]
> neznamena, ze casem neprejdu. Jen je otazka kdy. Ted jsme pro nekoho resili ulohu s
> Geode/Wrap a na tom nic jineho, nez 6.x nenabootuje. Tak je tam 6.1 a v aplikaci, ktera
> pouze routuje (OSPF) to zatim bez problemu slape. Ale ta 6.1, ne ktere jsem si delal image, tak
> tam jsem zase duveru znacne pozbyl. Stacilo pripojit USB programator, dvakrat pristoupit na
> flash a pri tretim pristupu jsem koukal na panic jak vysity. To se stane, ale co je nejhorsi,
> pri pristim stejnem postupu nic. Takze se to nahodne a to je problem.

jj, usb je je svine ;) je ten panic nekde dostupny? docela rad bych to videl...
tu hlasku jako

cele usb je delano dost asynchrone a tak se moc nedivim te nedeterministicnosti

> [...]
> Kvalita systemu (a dalsich programu, on to neni jen system) se pozna (alespon pro me) tim, ze kdyz ma chybu, tak je
> deterministicky opakovatelna (t.j. rozumne nalezitelna), ze na odstraneni chyby nekdo v realnem case
> pracuje, ze se do RELEASE verze nedostanou neodskousene veci (nektere ovladace radicu napr. v 6.0 nemeli
> co delat, kdyz autor napise do man stranky, ze to neco dela, ale vic veci to nedela a on nevi co s tim).
> Nicmene jelikoz bych z velke casti opakoval to nad cim place Dan, tak to nebudu rozvadet.

jasne ze uptime o nicem nevypovida... ale myslim ze se da stochasticky rict ze
cim dyl vydrzi system nahore tim stabilnejsi je, jinak samozrejme souhlasim

kazdopadne je rozhodne zajimave sledovat commity do src.. clovek se az divi jak
je ten sw bugovy a dost se pak boji provozovat starsi verze o kterych vi ze tam
ty chyby jsou