Informace o restartu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Apr 18 08:59:32 CEST 2006

Divacky Roman napsal/wrote, On 04/17/06 18:27:

> jj, usb je je svine ;) je ten panic nekde dostupny? docela rad bych to videl...
> tu hlasku jako

	No, neni a ted uz asi hned tak nebude, protoze vsechny male mrchy jsou
rozchozene tak, jak mely byt a uz nemam zadny flash. Ale jestli se
nejaky objevi a ja si vzpomenu ...

	Kazdopadne, bezprostredni hlasku uz rikal Jirka - pokus o sleep v
takovem kontextu, kde sleep neni dovolen. Ale nemel jsem cas ani chut se
tim bliz zabyvat (jen pro ujasneni vzajemnych vazeb - ten pocitac, ktery
Jirkovi padal je moje 6.1 - protoze zatim mame 6.x jen dve a tu druhou
nemame lokalne).

> kazdopadne je rozhodne zajimave sledovat commity do src.. clovek se az divi jak
> je ten sw bugovy a dost se pak boji provozovat starsi verze o kterych vi ze tam
> ty chyby jsou

	Neni duvod, krome nepodlozeneho optimismu, se domnivat, ze podobne
chyby jsou jen ve starsim kodu, kdezto v nove pridanem zadn enejsou.
Takze strach popsaneho typu by se mel vztahovat na oba kody stejne - a
to pomijim, ze dele pouzivany kod by teoreticky mel chyb obsahovat spise
mene, protoze behem delsiho casu jeho pouzivani byla vetsi sance je
najit i opravit.

	Your mileage may vary.

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz