GPRS/EDGE

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat Apr 1 20:18:14 CEST 2006

Divacky Roman napsal/wrote, On 04/01/06 18:48:

> proto si myslim ze ten protokol je silne divny a podezrely.... o implementaci
> propojeni z bodu do bodu pres nejake tunely ve fbsd jsem naprosto nemluvil.

	Ale thread, do ktereho jsi vstoupil byl, vlastne, prave o nich. To pak
dojde k nepochopeni pomerne snadno.

	Tak se tedy omlouvam, ze jsem nepochopil spravne, o cem mluvis.

	Ovsem, ted kdyz uz vim, ze ty v teto chvili mluvis o puvodnim tematu
ale o protokolu PPP, pak mohu reagovat strucneji - tvrdis-li o PPP
protokolu ...

... pak se docela obycejne pletes. Nic takoveho u PPP delat nelze.

	Svoji adresu si kazda strana, tedy i protistrana, navrhuje sama. Ty ji
tak maximalne ji muzes neodsouhlasit (a pak je otazka, jestli
protistrana v dalsim kole navrhne, treba na zaklade tveho tipu, neco, s
cim souhlasit budes nebo zda k navazani PPP spojeni nedojde).

	Takze, nelze se opravnene divit, ze "u nej jde menit IP adresa protejsi
strany", protoze to nejde.

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz