Prístup k mailu pres web?

Martin Hudec corwin at aeternal.net
Fri Mar 24 20:39:10 CET 2006

Ahoj Ondra,

Ondra Koutek wrote:
> mimochodem se squirrelem jsem mel potize kdyz ve schrance bylo hodne
> mailu. Na roundcube jsem to zatim nemel prilezitost zkusit. jak se
> roundcube chova kdyz je v inboxu rekneme 500-1000 zprav?

Moj uz jemne precisteny _MAILINGLISTY folder ma k tejto chvili 14016
mailov v sebe, roundcube s nim pracuje velmi krasne.

Jedinu vytku mam, ze ked dam vybrat spravy (vsetky) a zmazat (do kosa),
tak mi to sice spravy zmaze, teda prvu varku, ale druhu varku, ked
oznacim takisto, tak uz nezmaze.. taky mensi bug mozno.. este sa s tym
budem hrat..

Ludia sa vsak zatial tesia, ze prijemny webmail, chyba vsak podaktorym
podpora GPG. Kazdopadne tu zatial maju v horde, a roundcube bezim v test
mode.

Martin