Prístup k mailu pres web?

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Fri Mar 24 19:27:41 CET 2006

Na zaklade podnetu v teto konferenci jsem pred chvili na mem serveru
roundcube v pohode nainstaloval, nakonfiguroval a cirka 2 hodiny se ted
matlam v uprave skinu. Je tam toho neskutecne hodne k modifikaci a
konecne mu webmail zacina ladit s designem webu.

mimochodem se squirrelem jsem mel potize kdyz ve schrance bylo hodne
mailu. Na roundcube jsem to zatim nemel prilezitost zkusit. jak se
roundcube chova kdyz je v inboxu rekneme 500-1000 zprav?

Ondra