Prístup k mailu pres web?

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Fri Mar 24 19:12:14 CET 2006

On Fri, Mar 24, 2006 at 09:53:04AM +0100, Juraj Lutter wrote:

> Odporucam dotycny roundcube. Vyzera krajsie a konfiguruje sa este
> jednoduchsie :-) Za vyskusanie nic nedas.

tak jsem si to prave zkusil a chciplo mi to na hlasce ze nemuze otevrit
config/db.inc.php protoze ho nema v ceste...

kdyz jsem do toho main.inc dal tu cestu natvrdo tak mi to napsalo ze na to nema
prava (a+r je ten soubor)

tak jsem budto desne blbej nebo desne blbej a neni to lehke nakonfigurovat ;)