jeste java problém-open xchange

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Thu Mar 16 10:03:06 CET 2006

googla jsem zkusil,ale našel jsem tolik různejch postupů,že všechny je
testnout by mi trvalo pár dní,nehledě k tomu,že bych se dostal do
takovýho chaosu,že bych už nebyl schopnej ani zjistit co se už povedlo a
co ne.Navíc bych v budoucnu nebyl schopnej ten postup zopakovat,protože
bych nevěděl co z kterýho postupu zabralo.
javu jsem nikdy nepotřeboval,proto tomu vůbec nerozumím a proto se
ptám.Je možný,že open xchange se mi nebude libit nebo vyhovovat a budu
hledat něco jinýho.Tím pádem veškerý čas který jsem věnoval tomuhle
problému je jen ztráta,kterou bych chtěl minimalizovat.

je možný,že je to základní věc, ale pokud jezdíš autem(jako že asi jo)
tak ti taky asi nezajímá z jaký třídy oceli a v jakej přesnosti je
klikovka v motoru. A přitom je klika základní věc bez který motor nebude
fungovat a ty se nesvezeš.

jaký je teda smysl týhle konference- já jej spatřuju v tom,že ten kdo
neví se zeptá a ten kdo ví mu poradí.Možná že pro někoho je ten dotaz
triviální a říká si ,proč se ten blbec ptá na takovou samozřejmou věc,
bohužel pro toho blbce to taky bude trivialita ,ale až za nějakou
dobu,prozatím je to problém.

s pozdravem
Votruba Jaroslav
tel: 389002504