Re: jeste java problém-open xchange

Filip filip26 at gmail.com
Thu Mar 16 09:15:57 CET 2006

Ahoj,

i kdyz znam spravnou odpoved, mohu ti pouze rici RTFM! nebo zkus
nejaky java malling list.

Pripada me ze se z toho mailingu listu pro nektere pomalu stava
helpdesk na vlastni neschopnost.

Nechapu proc delas neco cemu vubec nerozumis a nejsi ochoten si
nastudovat ani  zakladni veci, krom toho problem CLASSPATH, se netyka
freebsd.

Zkusil jsi nekdy treba google ?

Filip