problem se sambou

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Wed Mar 15 17:04:42 CET 2006

On Wed, Mar 15, 2006 at 01:23:51PM +0100, Zbyněk Burget wrote:
> ne, restartovat mi to slo normalne, samba bezela, neslo se na ni
> pripojit (vlastne to hodilo tu nesmyslnou hlasku o balicku overovacich
> pravidel hned v okamziku, kdy jsem chtel na win projit okolni pocitace.
> Kdyz jsem sambu sejmul, tak okolni pocitace ukazal.
>
> Alejak rikam, delalo to zahadne asi tri dny, pak to stejne zahadne
> prestalo. Netusim, cim to bylo a uz to funguje, tak to ani nezjistim...

jo, presne takove problemy mam i ja.. 2 mesice to funguje, pak tyden ne, vubec
nic s tim neudelam a najednou to zase funguje. proste naprosto nahodne chovani.
snazi se to resim uz pres 2 roky a na nic jsem neprisel ;(

mam podezreni ze to je tim ze samba site se snazi byt inteligentni a plno veci
si urcuji samy (takze napr. v okolnich pocitacich vidim vsechno 2x - a tuhle
informaci si ta samba generuje sama).. vite o tom nekdo neco? vyzna se nekdo v
sambe?

roman