problem se sambou

Zbyněk Burget zburget at miastudio.cz
Wed Mar 15 13:23:51 CET 2006

ne, restartovat mi to slo normalne, samba bezela, neslo se na ni
pripojit (vlastne to hodilo tu nesmyslnou hlasku o balicku overovacich
pravidel hned v okamziku, kdy jsem chtel na win projit okolni pocitace.
Kdyz jsem sambu sejmul, tak okolni pocitace ukazal.

Alejak rikam, delalo to zahadne asi tri dny, pak to stejne zahadne
prestalo. Netusim, cim to bylo a uz to funguje, tak to ani nezjistim...

--
Zbyněk Burget

MIA Studio, spol. s r.o.
Masarykovo nám. 15a