Havarie disku?!?

Jiří Popek jiri.popek at gmail.com
Wed Mar 8 14:25:05 CET 2006

Mne se neco podobneho stalo nedavno-pres nfs jsem tlacil data na
stroj, ktery mel primounteny pridavy disk na /mnt/data. Taky to
skoncilo nedostatkem mista i kdyz na primountenem disku nebylo vubec
nic, co jsem pomoci ssh overil s ls -l /mnt/data. Kdyz jsem odmountil
onen disk, tak jsem zjistil, ze uploadnute data pomoci nfs se najednou
objevily v adresari /mnt/data.

Takze muj problem byl zpusoben pravdepodobne spatnymi pravy z cehoz
vychazelo mapovani mountpointu do adresarove struktury, kdy pristup z
lokalu byl opravdu na onen disk, ale pristup z nfs to ladoval na do
adresare /mnt/data tak jako by se jednalo o obycejny adresar (ne
mountpoint).

Mozna ze Vas problem bude mit taky podobnou pricinu.
J.P.