access log apache

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Thu Mar 2 15:58:57 CET 2006

Divacky Roman píše v čt 02. 03. 2006 v 15:51 +0100:

> nikdy jsem zadne rotovani nenastavoval, ale v newsyslog.conf je
>
> /var/log/httpd-access.log               644  5     *    $M1D0 J
>
> zarazi mne ze to predtim fungovalo a ten log se normalne zalozil a fungoval a pak se
> "neco" stalo a uz to nefunguje. jak to mate osetrene vy? jak ten signal
> posilate?

Mas to spatne! Predpokladam ze se to tam dostalo samo, ze.

> poslete mi nekdo reseni tohodle, nemam nejmensi zajem vymyslet reseni
> :(

A tak just nepovim. Jen si to najdi, chlapce...

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
              <pav at FreeBSD.org>

Co vime o lasce? Laska je jako hruska. Hruska je sladka a ma urcity tvar.
Zkuste presne definovat tvar hrusky.
  -- Marigold: Pul stoleti poezie