access log apache

Jindra Fucik fulda at seznam.cz
Thu Mar 2 16:01:22 CET 2006

RTFM
IMHO to nemohlo fungovat nikdy - snad jen nahodou kdyz se apache restartoval
v brzke dobe po otoceni logu - viz filesystem.

man 5 newsyslog.conf

tam se pise, ze posledni dva nepovine parametry jsou path_to_pid_file
signal_number
ja jsem je proste doplnil

/var/log/httpd-access.log               644  5     *    $M1D0 J
/usr/local/etc/apache/httpd.pid SIGHUP

(nebo kde mas ulozeno apache pid? a nekdy se signal psal sislem, pak je to
1, ale HUP je default, tak ho klidne preskoc)

Jindra