access log apache

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Thu Mar 2 15:51:14 CET 2006

On Thu, Mar 02, 2006 at 09:39:02AM +0100, Jindra Fucik wrote:
> Apache uz nekolik let funguje porad stejne.
> Jako ostatne vetsina programu co si drzi svul log.
> Zalezi, jakej pouzivas soft na rotovani logu, ale celkem urcite je tvuj
> problem v tom, ze po "odmazani" stareho apachovi neposles signal na zalozeni
> noveho (SIGHUP)
>
> cim ten log rotujes? pomoci systemoveho newsyslog? nebo apachovskeho
> logrotate? nebo jinak?

nikdy jsem zadne rotovani nenastavoval, ale v newsyslog.conf je

/var/log/httpd-access.log               644  5     *    $M1D0 J

zarazi mne ze to predtim fungovalo a ten log se normalne zalozil a fungoval a pak se
"neco" stalo a uz to nefunguje. jak to mate osetrene vy? jak ten signal
posilate? poslete mi nekdo reseni tohodle, nemam nejmensi zajem vymyslet reseni
:(