access log apache -USR1 nekdy umrel

michal_sjx michal_sjx at seznam.cz
Fri Mar 3 20:14:36 CET 2006

Dan Lukes wrote:

> 	Restart i s testem konfigurace provadi rc.d/apache2.sh restart - jen
> nevim, jestli pri te prilezitosti pouziva -HUP nebo -USR1.
>
> 	Na adresu -USR1 ovsem musim poznamenat, ze Apache 2.x mi s urcitou
> pravdepodobnosti pri pouziti tohoto signalu misto restartu zdechne (coz
> ale muze zaviset od konkretni konfigurace a/nebo pouzitych modulu).

Take se mi to "nekdy" stavalo. Konkretne se mi to stalo kdyz newsyslog
zacal rotovat hromadne logy. Nevim jak presne to dela, ale asi poslal
nekolik signalu pro Apache za sebou. Mam nastaveno cca 60 apache-logu k
rotovani.
Ale stavalo se to i pri rucnim graceful restartu. Pozdeji jsem
odstranoval moduly, ktere nejsou pouzivany a pri odstraneni tusim
speedycgi uz se pady apache nekonaly.
tot jen poznamka z praxe.
Jednalo se o Apache2 a FreeBSD-5.3 realease, nebo tak nejak :).

--
 Hi! I'm a .signature virus! Copy me into your ~/.signature to help me
spread!