sha256 a md5 vracaju rozne hodnoty

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Wed Feb 15 10:54:56 CET 2006

Dan Lukes píše v st 15. 02. 2006 v 10:48 +0100:

> 	Nekolikrat jsem opakoval, ze to nepopiram. Ale nikdo z tech, kdo tohle
> tvrdi zatim nedodal ani nejmensi odkaz na cokoliv tykajici se teto
> problematiky a dokonce tu nepadlo ani o jaky procesor jde, takze ani
> nevime, zda tazatel ma dotceny typ procesoru.
>
> 	Takze jsem nezahodil ani dalsi moznosti. Uz jen proto, ze jsem se s tim
> opravdu v minulosti setkal v pripade, ktery nebyl procesorem.
>
> 	Jen je mi divne, kdyz je to procesorem, proc jedna implementace md5
> funguje a druha ne. Nicmene, to bych musel neco vedet o podstate te
> chyby v procesoru a to se dostavam zpet k odstavci jedna ...

Daniel v prvnim mailu zminil ze jde o Pentium 4 na 3.20 GHz coz presne
odpovida procesoru na kterem jsme tento problem pozorovali v nasi firme.

Prolejzal sem vcera web intel.com ale nenasel sem nikde ke stazeni
erratu pro tento procesor, takze bohuzel nemuzu poslouzit vice detaily.

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
              <pav at FreeBSD.org>

Co vime o lasce? Laska je jako hruska. Hruska je sladka a ma urcity tvar.
Zkuste presne definovat tvar hrusky.
  -- Marigold: Pul stoleti poezie