sha256 a md5 vracaju rozne hodnoty

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Feb 15 10:48:40 CET 2006

Pav Lucistnik napsal/wrote, On 02/15/06 10:37:
> Dan Lukes píše v st 15. 02. 2006 v 00:27 +0100:
> Pekna investigace, ale na 100% vime, ze je to errata v procesoru a resi
> ji update BIOSu motherboardu.

	Nekolikrat jsem opakoval, ze to nepopiram. Ale nikdo z tech, kdo tohle
tvrdi zatim nedodal ani nejmensi odkaz na cokoliv tykajici se teto
problematiky a dokonce tu nepadlo ani o jaky procesor jde, takze ani
nevime, zda tazatel ma dotceny typ procesoru.

	Takze jsem nezahodil ani dalsi moznosti. Uz jen proto, ze jsem se s tim
opravdu v minulosti setkal v pripade, ktery nebyl procesorem.

	Jen je mi divne, kdyz je to procesorem, proc jedna implementace md5
funguje a druha ne. Nicmene, to bych musel neco vedet o podstate te
chyby v procesoru a to se dostavam zpet k odstavci jedna ...

> Ja bych do toho uz vic nestoural...

	Ja klidne taky ne, ale presto bych rad od nekoho, kdo vi o zminene
chybe neco vic nez JPP "ze o nejake kdesi slysel" nejaky konkretnejsi
odkaz. No tak jsem proste zvedavej, no ...

	Jestli mate dojem, ze to tu nikoho nezajima, tak klidne me soukrome.

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz