sha256 a md5 vracaju rozne hodnoty

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Wed Feb 15 10:37:56 CET 2006

Dan Lukes píše v st 15. 02. 2006 v 00:27 +0100:

> 	No, ted uz to bude jen mravenci prace. Bud' doslo v posledni dobe k
> nejake zmene v kodu md5/libmd a pak je to o zkouseni predchozich verzi a
> nalezeni te zmeny, ktera to pusobi, nebo je to preci jen o te
> optimalizaci (pricemz optimalizace je pro ruzne procesory ruzna, takze
> to je skutecne problem, ktery se muze projevovat na jednom typu
> procesoru, kdezto na jinych ne).
>
> 	V horsim pripade je to chyba kodu, ktera se projevuje jen pokud je
> aktivni nejaka optimalizace.

Pekna investigace, ale na 100% vime, ze je to errata v procesoru a resi
ji update BIOSu motherboardu. Ja bych do toho uz vic nestoural...

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
              <pav at FreeBSD.org>

Co vime o lasce? Laska je jako hruska. Hruska je sladka a ma urcity tvar.
Zkuste presne definovat tvar hrusky.
  -- Marigold: Pul stoleti poezie