sha256 a md5 vracaju rozne hodnoty

Martin Horcicka mho at mho.cz
Wed Feb 15 12:36:14 CET 2006

Pav Lucistnik wrote:

> Daniel v prvnim mailu zminil ze jde o Pentium 4 na 3.20 GHz coz presne
> odpovida procesoru na kterem jsme tento problem pozorovali v nasi firme.
>
> Prolejzal sem vcera web intel.com ale nenasel sem nikde ke stazeni
> erratu pro tento procesor, takze bohuzel nemuzu poslouzit vice detaily.

Taky jsem ten web prolezal (uz na zacatku diskuze), nakonec jsem nejake popisy
chyb nasel, ale z tech by opravdu malokdo pochopil jake mohou mit dusledky
(nebo alespon ja ne). Dokumentace k novym verzim BIOSu pak rikaji jen neco
jako "Aktualizace opravy mikrokodu na verzi F25", z cehoz take clovek moc
nevykouka.

Takze abych to jeste jednou upresnil - tu informaci jsem dostal od nekoho, kdo
ji vygoogloval, ale uz dost davno. Osobne jsem to zazil na stroji s deskou
Intel SE7501CW2 a dvema procesory Intel Xeon 3.06 GHz. Verze BIOSu pro tento
stroj, ktera danou chybu opravovala byla tusim uz z roku 2004, takze je to
fakt celkem stara zalezitost.

Martin