problem s ssh-teda spise DNS

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Mon Feb 13 14:28:18 CET 2006

Dan Lukes napsal(a):

> 	No, na to, aby "jen" bezel, na to ho staci jen povolit. Na to, aby ho
> lokalni aplikace pouzivaly pri resolveni jmen je treba jeste upravit
> /etc/resolv.conf

včera jsem k tomu na chvilku sedl,ale moudrej z toho nejsem. povolil
jsem bind v /etc/rc.conf a zkusil jej ručně spustit-nepovedlo se.prej
nic takovýho neexistuje.
takze to vypadá,jako by se instalovat asi musel. Nastavit DNS jsem se
snažil podle knížky co vyšla v Magnet pressu,ale je to na levačku
,protože tam je popisovaná v4.x,kdežto moje 6.x se liší už na druhej
stránce popisu.

ted jsem si stahl nějaký povídání z webu,takže se pokusím o nějaký
nastavení,ale pokud mi bind nepoběží,tak je to jen teoretický cvičení

upravil jsem zatím /etc/hosts,ale je to takový podezřelí,ping mi to
přeloží,ale pokud použiju příkaz host mujserver,tak to zahlásí,že jej to
nenalezlo