stahovani videa z miniDV

Viktor Čížek viktor at m19.cz
Mon Feb 13 11:08:47 CET 2006

Zbyněk Burget napsal(a):

>FreeBSD ani Linux, jako OS nema s miniDV vubec nic spolecneho. Pokud
>vim, IEEE1394 je ve FreeBSD podporovan, stahovani videa a strih je
>problem aplikacni. Takze pokud bude existovat apolikace, ktera bude
>ochotna s kamerou, potazmo s jakymkoli jinym IEEE1394 zarizenim
>komunikovat, urcite video stahnout pujde. Jestli ovsem takovato aplikace
>existuje, netusim.

Ano, v zasade mate pravdu. Ja jsem se tim zabyval v podstate velmi
okrajove v nejake chvilce volneho casu. Zatim na DV program vesele
klikam ve Windows. ;-)
Takovy aplikacni sw existuje a je to napr. zminovany program Kino.
Pochopil jsem, ze pro komunikaci s DV zarizenim je pouzite nejake API,
ktere poskytuji prave knihovny z projektu "IEEE 1394 for Linux" a ty ve
FreeBSD nejsou k dispozici. Budu jeste dal cist dokumentaci a googlovat.
Primarne mi slo o to, jestli tady treba neni nekdo, kdo to pouziva nebo
to zkousel a byl by schopen rict "ano, jede to", "ne, nejde to".

V.