stahovani videa z miniDV

Jaroslav Pavlicek freebsd at pavrda.cz
Mon Feb 13 20:01:25 CET 2006

Kamarad vypravel, jak graboval video z kamery pomoci dd if=/dev/xxx
of=soubor.avi :)
Fungovalo to dobre az na to, ze obcas do streamu obrazu a zvuku poslala
kaemera nejake synchronizacni informace, ktere vykolejily nektere
prehravace. Pomohlo ten stream prekonvertovat.

Nevim, jak je to s podporou IEEE1394 v FreeBSD a Linuxu, ale s USB mam
zkusenost, ze FreeBSD kazde nezname zarizeni pripoji jako ugen a da se s
nim hrat. Na Linuxu jsem nic takoveho nenasel a knihovna libusb, ktera
se tam pouziva na pristup k USB (zatim) nepodporuje isochronni rezim,
ktery je potrebny pro aplikace, ktere na tom honim. :(
Takze by mne prekvapilo, kdyby bylo FreeBSD pozadu pokud jde o podporu
IEEE1394.

--- Jarda