stahovani videa z miniDV

Zbyněk Burget zburget at miastudio.cz
Mon Feb 13 10:51:57 CET 2006

FreeBSD ani Linux, jako OS nema s miniDV vubec nic spolecneho. Pokud
vim, IEEE1394 je ve FreeBSD podporovan, stahovani videa a strih je
problem aplikacni. Takze pokud bude existovat apolikace, ktera bude
ochotna s kamerou, potazmo s jakymkoli jinym IEEE1394 zarizenim
komunikovat, urcite video stahnout pujde. Jestli ovsem takovato aplikace
existuje, netusim.

Zbynek