Definice doby mezi SYN a SYN/ACK pakety

Martin Salac salac at certicon.cz
Tue Feb 7 11:08:39 CET 2006

Dan Lukes wrote:

> 	Pripada mi, ze to je dost presne ono, a pokud ne, tak jsem, zrejme,
> nepochopil reseny problem. Coz je mozne, protoze dotaz nepopisuje
> problem, ale uz konkretni cestu k reseni nejakeho (nepopsaneho)

Asi jsem to spatne podal, tezko se mi pro to hledaji slova. :-)

Proste - otazka mirila na dobu cekani pri pootevrenem TCP spojeni -
zacatek hadshaku (cekani na prvni ACK od protejsku). Neboli - jak
dlouho ceka odesilatel SYNu na ACK, nez rekne: nedockal jsem se,
timeoutuju, zaviram spoj. Kde tohle cekani zmenit?

> problemu. Z dotazu tak neni jasne, zda je pripustne v ramci navazovani
> spojeni odeslani SYN opakovat. Pokud ne, pak je to, mimochodem, patrne

To je dalsi vec, na kterou bych se rad zeptal - ktera promenna definuje
pocet opakovani pri pokusu o navazani spojeni, pokud neprichazi odpoved.

> velmi odvazny zpusob, jak navazovat spojeni. Jednotlivy paket se ztrati
> celkem snadno ...

Jj, souhlas. Jde ale o kontrolu techto hodnot, bez ohledu na dusledky.

Anebo jinak - prosim nemate nekdo popis, odkaz nebo jinou dokumentaci
(krome zdrojaku samozrejme) na sysctl promenne?
Lecos se samozrejme da vygooglit, najit v konferach, dokumentaci a
hlavne zdrojacich, ale prece jenom, kazdy novy zdroj dobry, ze? :-)

> 					Dan

Predem dik za pripadne odpovedi.

Martin