Definice doby mezi SYN a SYN/ACK pakety

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Feb 7 09:38:47 CET 2006

Martin Salac napsal/wrote, On 02/06/06 11:42:
> Chtel bych se zeptat, zda nekdo nevi, jak natvrdo nadefinovat
> dobu u prvnotniho TCP handshaku mezi prvni zadosti (SYN packet)
> od hosta A a prvni odpovedi (SYN/ACK) od hosta B.
> Resp. nadefinovat max. dobu, po kterou jeste host A ceka na ACK od
> B, nez dropne pokus o navazani spojeni.
> Nejbliz se mi zdaly tyto:
> net.inet.tcp.keepinit - kolik ms drzi non-established semiopen "konexi")
> ale oboje se mi nezda tak uplne to prave orechove.

	Pripada mi, ze to je dost presne ono, a pokud ne, tak jsem, zrejme,
nepochopil reseny problem. Coz je mozne, protoze dotaz nepopisuje
problem, ale uz konkretni cestu k reseni nejakeho (nepopsaneho)
problemu. Z dotazu tak neni jasne, zda je pripustne v ramci navazovani
spojeni odeslani SYN opakovat. Pokud ne, pak je to, mimochodem, patrne
velmi odvazny zpusob, jak navazovat spojeni. Jednotlivy paket se ztrati
celkem snadno ...

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz