Spatna geometrie v sysinstallu pri fdisku

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Jan 27 01:44:17 CET 2006

Petr Rehor wrote:

> Podarilo se mi vygooglovat ze za to muze GEOM, je to nova
> "bezpecnostni ficura"

	Hm, a zavedena byla nepochybne kvuli udalostem z 11.zari ;-)

	Uz kdyz jsem poprve videl kod GEOMu (a videl jsem ho, proto, ze zurive
padal - a to uz byla nejaka RELEASE), tak to na me pusobilo jako
neprilis dobre rozmyslena a v kazdem pripade pomerne lajdacky
naprogramovana zalezitost u ktere me nejvic prekvapilo prave to, ze si
ji nejaky commiter troufl dovolil pustit do RELEASE.

	Na druhou stranu, poslednich par verzi se do RELEASE dostavaji takove
veci, ze co me to vlastne jeste rozciluju ...

> Nasel jsem current@ fintu: zapnout kern.geom.debugflags=16, zmenit
> partition tabulku a zase vratit na nulu.

	Misere mei ...

	No, ale, zase, lepsi nez nic.  A kdyz uz neopravi prvotni problem,
treba jednou zdokumentuji alespon tenhle hack ...