SMP + SPARC + Kernel tuning

Honza Dusak akela at terminal.cz
Tue Jan 10 10:30:27 CET 2006

 freebsd> Rozumim. Prvni otazka ma zcela pragmatickou odpoved -
 freebsd> existujici aplikace je odladena pod FreeBSD/i386 a funkcni
 freebsd> jiz delsi dobu. Zakaznik bude upgradovat zelezo a koncem
 freebsd> roku se bude prechazet na Solaris/Sparc.  No a proto nam
 freebsd> vnutil tuto konfiguraci. Jedna se o Enterprise 420/4GB
 freebsd> RAM/2x36GB interni disky/3x300GB externi disky.
 freebsd> Jindra

Zdravim,
  pokud mate sparkovske zelezo a Solaris ma by cilovy OS, proc
aplikaci nevyzkousite pod Solarisem ? Prece jen aplikace se muze
chovat jinak nez pod FreeBSD .

PS: v ladeni aplikace Vam v Solaris 10 muze velmi pomoci dtrace .

--
Honza Dusak