ktere zarizeni z DEV je USB kabel k mobilu?

Perfect Stranger perfect_stranger at centrum.cz
Tue Jan 10 04:01:19 CET 2006

Vopred sa ospravedlnujem ak nieco nebude z mojej strany uplne znale
problematiky.

FreeBSD som si nainstaloval len nedavno, da sa povedat ze sa tomu venujem len
par dni, ale rad poradim, len upresnite co by ste potrebovali vediet.
Pripojenie na net som rozbehal,ide mi to celkom fajn,aj momentalne som online
cez EDGE. Mam Nokiu 6230i, pripojenie cez USB kabel DKU-2,ale nie je
original. Upresnite typ telefonu a druh kablu a pokusim sa pomoct ako
viem.Inak prajem vsetkym nocnym vtakom dobru noc.
--
Perfect Stranger