SMP + SPARC + Kernel tuning

FreeBSD freebsd at ulovec.cz
Tue Jan 10 11:04:16 CET 2006

Tady je jeden problem - dane prvky od zakaznika nejsme schopni uplne
zmenit. A pozadavek je na rychlou migraci stavajici zive aplikace
FBDS/i386 na FBSD/SPARC a nasazeni do ostreho provozu. Proto nelze
nasadit rovnou variantu Solaris/SPARC. A osobne jsem presvedceny, ze pri
zatizeni a podminkach provozu, ktere jsou dnes, k problemum dojde. Uz
tato migrace na SPARC me nenechava rozhodne klidnym, i kdyz dosavadni
testy na FBSD/SPARC dopadly v pohode, temer zadne zmeny jsme nemuseli
delat. Ale rekl bych, ze je skoda nechat vse v "defaultnim nasazeni",
kdyz FBSD umi urcite vic...
Okamzita migrace na Solaris/SPARC s odladenim rozhodne zabere vic casu,
takze testy se zacnou paralelne, ale ostre nasazeni az tak behem pul
roku.

Jindra