FreeBSD 6.0 IBM ServeRAID

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Tue Jan 3 10:55:32 CET 2006

> notebook je klavesnice normalne dostupna. Pritom se v obou pripadech
> jednalo o stejny postup instalace (Standard instalation). Rozdil byl v
> HW (server IBM , notebook Acer) a pouziti HDD (slice jak pro system,
> tak aplikace nad RAID5 a default rozdeleni HDD u notebooku). Muze to
> hrat roli?

V 6.0 je novy kbdmux(4) bazmek ktery jeste nefunguje uplne dobre, takze
je mozne ze to proste nahodne pri startu pripojeni jednu z nekolika
dostupnych klavesnic a se zbytkem se nebavi...

V 6.1 by melo byt poreseno.

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
              <pav at FreeBSD.org>

Co vime o lasce? Laska je jako hruska. Hruska je sladka a ma urcity tvar.
Zkuste presne definovat tvar hrusky.
  -- Marigold: Pul stoleti poezie