FreeBSD 6.0 IBM ServeRAID

Marian Cerny jojo at matfyz.cz
Mon Jan 2 23:34:59 CET 2006

On 2006-01-02 22:01 +0100, Peter Sedivy - PeSe wrote:

> Nemyslim si, ze toto je standardne spravanie sa servera IBM.

Standardne spravanie SSH (default konfiguracia) na FreeBSD je, ze nie je
povolene priame prihlasenie sa ako root.

Standardne spravanie FreeBSD je, ze zmena identity na roota je povolene
iba uzivatelom, ktori su v skupine wheel.

Ja len ze som uplne nepochopil povodnej otazke... IMHO bola zle
polozena, niektore informacie su irelevantne a dalsie informacie chybaju
(dmesg, hlasky z logov).

--
Marian Cerny <jojo at matfyz.cz>
Jabber: jojo at njs.netlab.cz

[ Najděte vždy aktuální MAPY ČR ve vašem mobilu a používejte je ZDARMA!
  Aplikace oceněna 1. místem v soutěži Best Mobile Solution 2005.
  Další podrobnosti na http://mapy.mobilfiesta.cz ]