Sprava konfigurace portu

Ondra Knezour knezour at weboutsourcing.cz
Thu Dec 8 23:47:42 CET 2005

Pav Lucistnik wrote:

> Nepujde pouzit. Tento soubor se zpracovava pouze pokud port Makefile
> obsahuje promennou OPTIONS.

Ja jsem prave uvazoval v rovine priohnuti Makefiles pro cely strom
portu, coz by se pravdepodobne zaridit dalo, ale vidim to jako nejmene
pohodlnou variantu, proto jsem ani nezkoumal, jak velke to
"pravdepodobne" ve skutecnosti je.

> Kolik tam toho ocekavate? Na moji GNOME-infected workstation tam mam
> ohnuto sedm portu...

Na mem experimentalnim stroji
tvorime-kancelarsky-system-pro-korporatni-klientelu s-centralni-spravou
snadno-pouzitelny-kazdou-sekretarkou obsahujici-vse-potrebne jsem jich
vyzkousel uz hodne, kde hodne diky chybejici dokumentaci tech
experimentu a velkemu casovemu odstupu uz nedovedu presne specifikovat :)
--
S pozdravem

Ondra Knezour