Sprava konfigurace portu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Dec 8 11:10:46 CET 2005

Ondra Knezour napsal/wrote, On 12/08/05 03:15:

> To je funkcni a spolehliva metoda, ale neresi zcela zadani. Jednak neni
> zadna centralni zprava nebo prehled pouzitych nastaveni, coz neni velky
> problem, ty data jsou v nejake forme k dispozici, ale predevsim to
> neresi situaci, kdy napriklad na minimalni instalaci FreeBSD budu chtit
> prelozit gnome2. Je tam X zavislosti, ktere maji Y voleb, make
> config-recursive nefunguje, co s tim, aby u toho nemusel nekdo dva dny
> sedet a pritom byla jistota, ze o vsech konfiguracich bylo rozhodnuto
> podle vule uzivatele?

	A jako clovek, ktery si o sobe mysli, ze rozumi bezpecnosti, ti tvuj
pristup jedine chvalim. Clovek by mel vedet, co presne (co nejpresneji)
delaji programy, ktere instaluje a pouziva.

	Nicmene, ziskat jakoukoliv "uplnou" jistotu o cemkoliv je vzdycky
casove a/nebo financne a /nebo jinak narocne. A netyka se to zdaleka jen
pocitacu.

> Toto je sice funkcni varianta, ale zda se mi nejhure spravovatelna, mit
> vsechno na jedne hromade pri vetsim poctu takovych nastaveni povede k
> neprehlednemu chaosu.

	To je asi otazka osobnich preferenci - nekteri budou volat nadsene ano,
me take varianta "komunalni skladka" take nepripada prilis pritazliva.

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz