Sprava konfigurace portu

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Thu Dec 8 10:50:07 CET 2005

> Uvazoval jsem tak, ze jestlize existuje mechanismus pro takove ukladani
> voleb pri pouziti make config, bylo by mozne priohnout ho tak, aby bylo
> mozne takovou konfiguraci vytvorit pro libovolny port. Dale jsem to
> zatim nezkoumal, proto take "teoreticky pouzit".

Nepujde pouzit. Tento soubor se zpracovava pouze pokud port Makefile
obsahuje promennou OPTIONS.

> Toto je sice funkcni varianta, ale zda se mi nejhure spravovatelna, mit
> vsechno na jedne hromade pri vetsim poctu takovych nastaveni povede k
> neprehlednemu chaosu.

Kolik tam toho ocekavate? Na moji GNOME-infected workstation tam mam
ohnuto sedm portu...

> Krom toho jsem se o ni kdysi dozvedel z nejake
> debaty, kde ji vsichni strasne pomluvili, takze k ni mam asi z tohoto
> duvodu i jisty odpor.

Tak o tom ja nic nevim :)

> Toto nastaveni take prijde vnivec, kdyz se port
> prejmenuje a stejne jako ostatni varianty neresi ani to, pokud je jeden
> port nahrazen jinym, stejne funkcnim se stejnou volbou (prikladne ruzne
> verze ghostscriptu).

Tak timhle ale uplne stejne trpi treba ty OPTIONS nebo pkgtools.conf ..

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
              <pav at FreeBSD.org>

Co vime o lasce? Laska je jako hruska. Hruska je sladka a ma urcity tvar.
Zkuste presne definovat tvar hrusky.
  -- Marigold: Pul stoleti poezie