Notebook a =?unknown-8bit?Q?jin?= =?unknown-8bit?Q?=FD?= HW - prosba o rychlo pomoc

Jozef Babjak babjak at hilbert.chtf.stuba.sk
Wed Nov 30 17:17:29 CET 2005

Zdravim vsetkych,

	nedavno sa to tu riesilo, ale neda mi uviest este jeden argument
voci pouzivaniu diakritiky v mailoch. Svoje maily citam v mutt-e na
terminali servera. Ak mi z konferencie dojde mail napisany s diakritikou,
necitam ho, rovno ho mazem; iba ze by ma extremne zaujimal, pretoze riesi
problem, ktory mam aj ja; co sa stava malokedy. Tym chcem povedat, ze
diakritika mi nevadi, len opytujuci sa sam seba okrada o niektore
odpovede. Napr. na mail o odporucani na kupu notebook by som mozno vedel
pridat nejake skusenosti, avsak nemam cas lustit poziadavky autora mailu.
Ked si cas dodatocne najdem, riesit problem uz nebudem, lebo vidim, ze
autor ziadal urgentnu pomoc (co sa mimochodom tiez povazuje na neslusne,
ale to neriesim, nakolko v tomto pripade mali asi pre autora vyznam len
skutocne rychle odpovede) a teda uz je asi problem riesit neskoro.

Takze pokojne pouzivajte diakritiku; zvazte vsak, ze tazka citatelnost
mailu moze byt dovodom, ze nedostanene radu. Je 16-krat tazsie citat text,
kde je diakritika nahradena vseliakym ascii art-om, ako citat text, kde
diakritika jednoducho chyba.

Na tomto fore su ludia s obrovskymi skusenostami, vedomostami, aj ochotou
pomoct; vacsina z nich je ale aj dost zaneprazdnena [co sa ludom so
skusenostami, vedomostami a ochotou casto stava, vsak? :-) ]. Ak teda
chcete od nich radu, ulahcite im jej poskytnutie co mozno najviac.

JcB