Notebook a jiný HW - prosba o rychlo pomoc

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Nov 30 12:02:51 CET 2005

	Muj osobni nazor je, ze s pripojovanim nejruznejsich USB zarizeni se
obcas poji nejruznejsi obcas i bizardni problemy, kdezto o seriaku uz
jsem neslysel dlouho, ze by jakkoliv nefungoval. A tady nejsou treba
prenosy velkych objemu dat, aby vadilo, ze je pomaly. Seriovy port je
dlouhymi lety proverene spolehlive konzervativni reseni.

	Jak mam v pocitaci seriovy port a kdyz jsem nedavno porizoval APC UPS,
zvolil jsem tu se seriovym portem. Nicmene, je pravda, ze konkretne APC
s USB jsem nepripojoval nikdy a tak proti ni nemuzu rict nic konkretniho
- a Zdenek psal, ze jemu to funguje.

	Nenutim seriak. Poskytuji alternatnivni informaci k uvaze.
	(To, ze jsem konzervativni vite - milovnici modernich reseni prominou ...)

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz