Notebook a jiný HW - prosba o rychlo pomoc

Zbyněk Burget zburget at miastudio.cz
Wed Nov 30 11:47:59 CET 2005

Kaminar napsal(a):

> Zdravím.

napodobne

> 2) Další by byla nějaká laserová tiskárna tak do těch 20 000,- (max 40 000,-).
> Koukal jsem, že cups má dobrou podporu tiskáren od HP.
> Alespoň jsem neměl dříve větší potíže s HP LJ 6L.

pokud laserovka, tak se divej po strojich s PotScriptem - v UNIXu,
potazmo cups si tim usetris velkou spoustu zbytecnych starosti. Jinak je
to celkem jedno. HP tiskarnou se nic nezkazi...

> 4) Když zbudou peníze, tak bych mohl ještě pořídit i scaner.
> Ale ve skenrech se vůbec neorientuji. Takže každá rada mi
> přijde vhod.

Scanner je celkem problematicka vec - sam jsem to pred casem resil a
zatim jsem nenasel rozumne reseni. Scanovaci system pro UNIX se jmenuje
SANE http://www.sane-project.org/
je tam seznam podporovanych scanneru - bohuzel nove scannery v tom
seznamu moc nejsou a ty, ktere tam jsou uz nekoupis :-(  Takze bud sazka
do loterie - koupit neco a verit, ze to podporovane byt zacne, nebo
nevim. Pokud nekdo zna reseni tohohle problemu, sam bych byl rad, kdyby
mi nekdo poradil.

> 6) UPS: Bylo mi nabídnuto APC Back-UPS CS 650I.
> Ale je tam nějaká komunikace s PC přes USB + SW,
> který určitě nebude na FreeBSD. S UPS také nemám
> žádné zkušenosti, takže také každá rada dobrá.

APC Back-UPS je v pohode, s freebsd provozuju bez zásadního problému.

Zbynek