databases/linux-oracle-instantclient-* problem

Michal Čumpl michal.cumpl at gmail.com
Wed Nov 30 10:54:01 CET 2005

Zdravim Vsechny!

Jak nekteri mozna vedi, linux-oracle-instantclient-sqlplus a
linux-oracle-instantclient-basic pro instalaci vyzaduji stazeni dvou
nasledujicich souboru z webu oracle.com:

- instantclient-sqlplus-linux32-10.1.0.3.zip
- instantclient-basic-linux32-10.1.0.3.zip

Na webu oracle.com ale tyto soubory bohuzel nejsou k dispozici,
jelikoz jsou jiz zastarale...

Zkousel jsem udelat novou verzi tehle dvou portu, ale neni to s
aktualni verzi linux_base-8-8.0_9 mozne...

Chci se tedy spiklenecky zeptat: Nema nekdo nahodou vyse uvedene soubory?

Pokud ano, byl bych mu velice zavazan, kdyby mi je nejakym zpusobem poskytl.

Na oplatku muzu poskytnot pristresi v Amsterdamu!

Diky,

Michal Cumpl