Instalace FreeBSD

Jaroslav Pavlícek freebsd at pavrda.cz
Fri Dec 2 22:10:33 CET 2005

Zdravim,

byl jsem zvedav, jak tenhle thread dopadne ...
Napadly me dve reseni:
- instalovat system ze seriove konzole
- dat disk do jineho pocitace a nainstalovat to tam. FreeBSD nejsou windows
a tak nema (vetsinou) problem se zmenou HW.
V obou pripadech pak muzete stroj pouzivat jako server a pracovat na nem
vzdalene. ;-)

--- Jarda Pavlicek