problém s diskem

Marian Cerny jojo at matfyz.cz
Tue Nov 15 08:06:54 CET 2005

On 2005-11-15 06:03 +0100, Jaroslav Votruba wrote:
> verze BSD je 6,0,formát je nativní,ale i když ho zformátuju na ext2 a
> připojím mount_ext2 dev/ad6s1d /share/data5 tak mě to nepustí
>
> newfs jsem nikdy nedával a dycky mi to chodilo,ale taky zkusím

Co vypise "ls /dev/ad*"? Co vypise "fdisk /dev/ad6"?

> pokud ho chci namountit v sysinstallu řekne mi to ad6s1d on /share/data5
> : invalid argument
> při ručním mountu mi to řekne incorect super block
> a fsck mi odpoví could not determine filesystem type

Tieto hlasky podla mna znamenaju, ze tam nie je UFS2 filesystem, takze
newfs /dev/ad6s1d.

A preco tam je na konci "d"? Nema prva freebsd partition label "a"? Ako
vlastne mate rozdeleny ten slice ad6s1?

--
Marian Cerny <jojo at matfyz.cz>
Jabber: jojo at njs.netlab.cz

[ UNIX is user friendly. It's just selective about who its friends are. ]