problém s diskem

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Tue Nov 15 08:34:16 CET 2005

na disku je jen jedna partišna a jedna slice,není mi jasný podle jaký
logiky to přiřazuje poslední písmena,taky jsem předpokládal, že tam bude
"a".Deska má 2 SATA porty na jednom ad4(320GB) je system a druhá má
ad6(250GB),pak jsou tam ještě PATA disky ad0 (320GB) a ad2 (160GB).Ty
PATA disky jsou taky jen jedna partišna a jedna slice a ad0 má ad0s1c
=-O ,ad2 je normálně ad2s1a

--
s pozdravem
Votruba Jaroslav