problém s diskem

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Tue Nov 15 06:03:44 CET 2005

verze BSD je 6,0,formát je nativní,ale i když ho zformátuju na ext2 a
připojím mount_ext2 dev/ad6s1d /share/data5 tak mě to nepustí

newfs jsem nikdy nedával a dycky mi to chodilo,ale taky zkusím

pokud ho chci namountit v sysinstallu řekne mi to ad6s1d on /share/data5
: invalid argument
při ručním mountu mi to řekne incorect super block
a fsck mi odpoví could not determine filesystem type