prijimani posty jen z non-windows stroju

Martin Zdrazil zdrazil at atlas.cz
Fri Nov 11 14:30:44 CET 2005

No tak aby se to ujasnilo.

Pan ma namysli SMTP server (ne cely mail vcetne popu a imapu). Ten
samozrejme lze mit je na kazdem serveru kde je IISko (je to jeho soucast, ne
nutna) a dokonce je to takova vec, ze na tom opravdu lze postu provozovat,
chce to jen dodelat par veci. Prichozi postu to toiz haze do dropu, kde si
to musite neMS softem nejak vybirat a tridit. Nebo to puzit jako domenovy
kos. Fura softu bezicich na windousech dokonce toto smst z iiska vyzaduje,
protoze ve starsich verzich pouzva objekt nazvany CDONTS, ktery to bohuzel
umel jen pres lokalni smtp. Ve w2k3 uz ten objekt umi poslat mail I pres
vzdalene smtp.

Tak to jen mala odpocka pro pouceni, treba nekoho zajima jak to funguje
jinde.

Howgh

Martin Zdrazil