prijimani posty jen z non-windows stroju

Peter Sedivy - PeSe pese at pese.sk
Fri Nov 11 12:44:30 CET 2005

hmmm. a nemas tak nahodou SBS (Small Business server??)
alebo W2k3 advanced server?, alebo nebodaj tak nahodou SFU (Services for
UNIX)?

Microsoft mail sa naposledy objavil vo verzii 98 a fungoval aj tak na
principoch zdielania.

Problem je v niecom inom. Toto je konferencia zamerana na FreeBSD. Su tu
ludia, ktori sa snazia porozumiet systemu FreeBSD. Preco potom sudime
iny OS? To ze sa Windowsom (XP, 2003 server) nerozumieme, neznamena, ze
su zle. Maju kopu veci, o ktorych sa niektorym ani nesniva. Tak preco na
to kydame?!

Sam sebe sa cudujem, ze ti na to reagujem.

"Be liberal in what you accept, and conservative in what you send."
http://www.postel.org/postel.html

Ondra Koutek wrote:
> K tomu se ohradim. Kdyby si ted nekdy instaloval Windows 2003 server tak
hmmm mam ich asi 6.

> zjistis, ze aniz bys instaloval exchange, ma v sobe uz SMTP server
> (nevim, jestli se jmenuje presne microsoft mail, ale nejak podobne ano)
> To znamena, ze standardni instalace serveru 2003 uz sama o sobe muze
> pracovat jako mailserver i bez exchange.
kecaaaas, alebo ta niekto skaredo oklamal.

ale, nema zmysel sa hadat. To si radsej podme hodit zo dve piva.
:-)