prijimani posty jen z non-windows stroju

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Fri Nov 11 11:08:38 CET 2005

K tomu se ohradim. Kdyby si ted nekdy instaloval Windows 2003 server tak
zjistis, ze aniz bys instaloval exchange, ma v sobe uz SMTP server
(nevim, jestli se jmenuje presne microsoft mail, ale nejak podobne ano)
To znamena, ze standardni instalace serveru 2003 uz sama o sobe muze
pracovat jako mailserver i bez exchange.

Ale mas pravdu, s timto threadom muzeme skoncit.

Ondra