prijimani posty jen z non-windows stroju [UZ ale veliky OT]

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Fri Nov 11 14:56:43 CET 2005

On Fri, 2005-11-11 at 12:44 +0100, Peter Sedivy - PeSe wrote:
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> kecaaaas, alebo ta niekto skaredo oklamal.

Podivej se na tuhle URL:
http://www.microsoft.com/windowsserver2003/evaluation/features/featuresorterresults.aspx

a dej vyhledat: E-mail services (POP3, SMTP)

Pro pohodlnost zkopiruju kousek textu:
E-mail services (POP3, SMTP)The Post Office Protocol 3 (POP3) service
provides e-mail transfer and retrieval services. You can use the POP3
service to store and manage basic e-mail accounts on a mail server.
Simple Mail Transfer Protocol (SMTP) supports the transfer of e-mail
between servers.

U toho je jeste obrazek, ze sluzba je k dispozici pro vsechny varianty
serveru 2003.

Opravdu uz jsem nechtel reagovat, ale nemohu si pomoci, pac jsem
alergicky, kdyz ze me nekdo dela pitomce nepravem.

Ondra