prijimani posty jen z non-windows stroju

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Nov 10 15:32:41 CET 2005

Divacky Roman wrote:

> mam otazecku... zkousel nekdo z vas prijimat postu jen z non-windows stroju?

	Jak se pozna na jakem OS bezi MTA klient, ktery se mnou prave komunikuje ?

	Nebo snad nejde o OS klientskeho MTA, ale o OS na kterem bezelo MUA ve
kterem byl dopis napsan ? To by mi pripadalo jeste obtiznejsi zjistit, i
kdyz, tam by se daly pouzit nejake heuristiky podle hlavicek dopisu
(otazka je, jak by to bylo spolehlive) ...

> pouzivaji se windows na posilani mailu?

	Tento mail z jednech pisu ...

	Ale tezko rict, ta otazka je divna, takze si nejsem jisty, na co se pta.

	Pokud nebude otazka nejak vyznamne preformulovana, konstatuji (a jako
jeden z moderatoru na to snad mam narok), ze tento dotaz je v teto
konferenci off-topic. Pripominam obvykle pravidlo, ze na off-topic
otazky smi primo do konference odpovidat vyhradne jeji moderator.
Ostatni mohou odpovidat primo tazateli. Romanovi pak doporucuji, aby se
s dotazem obratil do konference zabyvajici se prislusnym MTA, kterym
postu prijima.