prijimani posty jen z non-windows stroju

Daniel Ryslink daniel.ryslink at col.cz
Thu Nov 10 15:00:45 CET 2005

To zni jako skvely napad!

Jako dalsi zdokonaleni teto metody bych navrhoval s confirmed Windows
uzivateli vubec nemluvit, neobchodovat, nevchazet do zadnych
obcanskopravnich vztahu a hlavne nekopulovat, takze nakonec
prijdou na mizinu, upadnou do deprese a zcela vyhynou, cimz se svet zmeni
v nadhernou utopii.

(Sorry za to, ze odpovidam na flamebait, nikdy jsem do teto konference
nepsal a take asi ani nebudu, ale s potesenim ji citavam. Doufam, ze mi
jeji cteni bude i nadale umozneno i po tomto mem prvnim a jak doufam i
jedinem prispevku. Uz jsem tu videl spoustu zabavnych fundamentalistickych
diskusi, ale tentokrat jsem nejak neodolal jsa presvedcen, ze puvodni
prispevek pravdepodobne nemohl byt minen vazne. Dekuji za pochopeni).

Kamamura