prijimani posty jen z non-windows stroju

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Thu Nov 10 15:46:01 CET 2005

On Thu, Nov 10, 2005 at 03:32:41PM +0100, Dan Lukes wrote:

> 	Jak se pozna na jakem OS bezi MTA klient, ktery se mnou prave komunikuje ?

pf to umi...

> 	Nebo snad nejde o OS klientskeho MTA, ale o OS na kterem bezelo MUA ve
> kterem byl dopis napsan ? To by mi pripadalo jeste obtiznejsi zjistit, i
> kdyz, tam by se daly pouzit nejake heuristiky podle hlavicek dopisu
> (otazka je, jak by to bylo spolehlive) ...

myslenka byla takove ze nejvic spamu/viru posilaji zavirovani windows klienti
(primo, ten virus v sobe obsahuje mta)

> 	Tento mail z jednech pisu ...

slo mi o mta...

> 	Pokud nebude otazka nejak vyznamne preformulovana, konstatuji (a jako
> jeden z moderatoru na to snad mam narok), ze tento dotaz je v teto
> konferenci off-topic. Pripominam obvykle pravidlo, ze na off-topic
> otazky smi primo do konference odpovidat vyhradne jeji moderator.
> Ostatni mohou odpovidat primo tazateli. Romanovi pak doporucuji, aby se
> s dotazem obratil do konference zabyvajici se prislusnym MTA, kterym
> postu prijima.

nevim jak to jinak preformulvoat...

chci zamezit prijimani viru/spamu a mam dojem ze by toho slo dosahnout pomoci
detekce OS ktery odesila postu. vzhledem k tomu ze znam jediny system ktery to
umi (pf os fingerprinting) tak jsem se zeptal tady...