Boot manager

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Wed Oct 19 20:44:10 CEST 2005

On Wed, 19 Oct 2005, Martin Zdrazil wrote:

>Diky za odpovedi, do fdisk /mbr vkladam velke nadeje, ale jsme rad ze to jde
>I tim instalacnim CD1 (ano je to CD a ne DVD, muj omyl. Uz jsem myslel ze
>cdcka ani nemam doma)
>
>Ad PS: ani, uz sedim v lotosovem kvetu a vyslovuji oooOOM, abych se
>psychycky pripravil na moznost reinstalace celeho toho srace, je to totiz

	na to se priprav. Dokonce si myslim, ze jestli nemas zalohu MBR, tak
to udelas. Nedokazu si moc predstavit, ze bys znicil boot kod, ale dokazu si
dost dobre predstavit, zes zapsal partition table v jiny geometrii nez tam
byla puvodne. I to se da opravit, ale chce to nejaky znalosti (a co si
pamatuju, tak nejlepsi partition editor jsem videl s instalacni disketou
Minixu, ale mozna uz jsou lepsi).

	jen tak se divam kolem, podobna vec by se ti mozna hodila:

http://www.sysresccd.org/

	h.

>Nechtel jsme vyvolavat zadnej flame, myslim ze je to zpusobeno tim, ze
>proste neexistuje skupina placenych lidi, kteri by celej pracovni den delali
>jen to ze by udrzovali a aktualizovali dokumentace a davali je nekde na
>hromadu. A mozna je to zpusobeno taky tim, ze jsem hrozny pako a jsem

	samozrejme ze to je (nejen) tim. Tohle taky muzes ziskat s unixem,
ale s komercnim. To je ten trade off. Nezoufej a vydrz, nakonec zjistis ze
se ti to vyplatilo. h.

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>
http://www.devnull.cz